maarianoord

Alla inlägg under september 2010

Av Maria Noord - 11 september 2010 22:28

jag låg precis och tänkte på en hemsk sak! idag är det 9år sen world trade center kollapsade! det är hemsk!

Av Maria Noord - 11 september 2010 20:27

  

Ja nnu sitter jag och dricker varm choklasd,som ni ser:P och tittar på fult hus 2.

idag har jag typ legat och tittat på lite filmer,superhjältar,hihi det är gjätte bra:) men imorron ska jag och massa till kyrkan,det är vår första träff i konfirmations gruppen:) ska bli skoj så jag bloggar mer i morron!

Hoppas alla får en bra kväll!<3

Av Maria Noord - 10 september 2010 06:35

Det har varit mycket i veckan nu men skönt men fredag! i tisdag åkte jag direkt efter  skolan till eskilstuna och spelade match sen på onsdag hade vi träning och igår va vi i katerineholm och spelade!


Ja jag vaknade kanske för 10min sen,och nu ligger jag och tittar på tv,sjunde himlen. Idag är det ju skolan-.- men jag har ganska roligt i skolan:)

men nu måste jag dra.. hejdå!

Av Maria Noord - 7 september 2010 06:47

Har precis vaknat,ska till skolan snart:/ efter skolan ska jag på fotbollsmatch och kommer hem ganske sent,så det blir ingen bra uppdatering idag!

  

Av Maria Noord - 5 september 2010 12:37

Jah har inget och göra! precis vaknat och har jätte ont i huvudet och mår dåligt. JAG VILL ÅKA UTOMLANDS!! till något varmt ställe!:/ men snart (påsklovet) åker jag till spanien och det ska bli den bästa veckan i hela mitt liv!

men vi "ses" :)

Av Maria Noord - 4 september 2010 20:05

Av Maria Noord - 4 september 2010 19:59

   Jaha nu sitter jag är framför datan och tråkar,ifah har jag spelat fotboll och varit lite med robin och nu är jag hundvakt:) inte så mycket mer att skriva!


Av Maria Noord - 3 september 2010 16:43

Ja nu är det helg:) dagen beståd av skola-.- men ikväll ska jag och alexs va och titta på film och sen,robin kanske skulle va med ocksp men vi får se:) imorron har jag fotbollmatch! men nu måste jag dra

hejdå!


Presentation

Mitt namn är Maria Nord och jag bor utanför Nyköping.
Mitt liv kretsar runt skolan,spela fotboll och min hund Knicken.Och jag är 14 år.Jag försöker att blogga mins 3 gånger per dag men vi får se.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards