maarianoord

Alla inlägg under augusti 2010

Av Maria Noord - 31 augusti 2010 19:34

                  

(Typ mest ego bilder:)

Jag va ju i stochholm på konsert i lördagsoch sen sa jag ju att min moster hade alla bilder men här kommer lite bilder som det såg ut innan konserten hade börjat.

        

Av Maria Noord - 30 augusti 2010 15:16

Av Maria Noord - 30 augusti 2010 15:06

Jaha nu har jag kommit hem från skolan:D jag vet att jag inte har bloggat på ett tag menmen´... men i lördags var jag i stockholm på en konsert och den var gjätte bra:) specielt Takida  och timbuktu. men nu ska jag göra alla min läxor:)

Av Maria Noord - 27 augusti 2010 19:43

Ja jag har ju haft en liten bloggpaus men nu ska jag försöka blogga varje dag:) Imorgon ska jag till stockholm på någon konsert med massa olika artister:) ska bli roligt,ska ta massa kort:) hejdå<3

Av Maria Noord - 23 augusti 2010 15:21

tjohoooo,jaha nu har man gått första dagen i åttan:) det var fett kull att kolla på alla små sjuor.... de va roligt att träffa alla kompisar som man typ inte träffat på hela lovet:/ men nu har jag ju de:) Nej men nu ska jag hålla pålite i mitt rum,riva tapeter;) så sen ska jag på träning,men bloggar kanske sen:)

  

Av Maria Noord - 22 augusti 2010 19:54

Ja idag är det sista dagen på sommarlovet:( nej men  det ska faktist bli roligt att börja skolan igen.Jag vet att jag inte bloggat på ett tag men har inte haft tid. Har varit barnvakt(igen) sen håller pappa på och ska tapetsera om i mitt rum,men jag  har inte betsämmt vad jag ska ha för tapeter! så ifall ni har förslag vill jag gjärna ha de;) Nej men nu ska jag gå och kolla på tv så hejdå:)

  

bild från öland;)

  

Av Maria Noord - 19 augusti 2010 08:10

Idag ska jag bara vara hemma och slappa,ska bli skönt. Har lixom haft fullt upp. I måndags va jag på stan och fixade mitt bankkort,Tisdags var jag barnvakt och vi spelade match och VI VANN MED 3-0 och  igår va jag på stan med farmor,mamma och solan. Idag skulle jag igéntligen följa med till stickholm, men orkar inte.                 

Hihihi hitta lite gammla bilder;)

(från solans dator)

Av Maria Noord - 17 augusti 2010 13:38

Förlåt att jag inte bloggat på länge men,har haft fullt upp:/ Nu är jag hos min moster och sitter barnvakt åt mina söta kusiner:) I kväll har jag match på stigtomtaip kl 7,kom och kolla vet ja;) Imorron kanske jag inte heller hinner blogga för jag ska först gå på stan med min mamma och moster och deras farmor och då skulle jag hjälpa till med jonte,linnea ska på dagis:) och sen på kvällen är det träning,men vi får se;) hejdå:)


Presentation

Mitt namn är Maria Nord och jag bor utanför Nyköping.
Mitt liv kretsar runt skolan,spela fotboll och min hund Knicken.Och jag är 14 år.Jag försöker att blogga mins 3 gånger per dag men vi får se.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards