maarianoord

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Maria Noord - 5 augusti 2010 21:28

Nu är jag änkligen hemma från öland:) Och jag har haft så jävla roligt dom hära tio dagarna, fast det känns som jag bara har varit där några dagar för vi har haft så roligt! Vi har kört crosscartoch haft vattenkrig och tittat på film och massa annat det har varit så jävla roligt! Fast vi har haft ganskea otur med vädret, en dag regnade det skit mycket(kommer bilder på de) vi har typ bara gaft 2-3 soliga dagar så jag har typ inte blivit bågot brunn:/ me jag har haft roligt och mysigt med Åsa,Thomas och Pontus:) Det blir bara några bilder nu men kommer mer i morgon:) ByeBye<3

Eller nej datorn är så seg så det blir inga bilder idag med imogon:)

Ni kan kika in på min facebook sida för där ska jag lägga ut ALLA bilder, det är baraatt söka på Maria Nord:)



Presentation

Mitt namn är Maria Nord och jag bor utanför Nyköping.
Mitt liv kretsar runt skolan,spela fotboll och min hund Knicken.Och jag är 14 år.Jag försöker att blogga mins 3 gånger per dag men vi får se.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards