maarianoord

Alla inlägg under november 2010

Av Maria Noord - 30 november 2010 07:02

Godmorgon!

idag blir det en fett skön dag,jag har två lektioner,först hemkunskap typ i två timmar sen so i en timme sen drar jag till tandläkaren.Jag älskar tandläkaren.

Sen ska jag ,Alexs och Julia gå på stan och handla lite julklappar sen typ kl 6 ska vi till ica maxi med laget och inventera:/ så jag kommer nog inte att blogga mer idag!

  

Hade ingen rolig bild på mig så det fick bli knicken! 

Av Maria Noord - 28 november 2010 12:10

   Det här är sjukt roligt spela som jag tycker alla borde prova att spela!

kanske en julklapp till någon?

26 Dagar kvar!

Av Maria Noord - 28 november 2010 12:04

Idag vaknade jag ungefär halv elva.gårdagen va fan bäst först på dan red jag sen på kvällen va jag med Hanna och Pontus och vi spela något spel men det va så jävla roligt. Sen va vi på godisbron och köpte godis,kvällen va bäst:D

   usch jag ser jätte tjock ut!

Av Maria Noord - 27 november 2010 16:47

Jag kom hem från ridnigen för en bra stund sen men har inte orkat satt mig vid datan,men här kommer lite bilder.

   Jag och satan        

Dixie som sprang runt och störde hela tid! 

Av Maria Noord - 27 november 2010 16:47

Jag kom hem från ridnigen för en bra stund sen men har inte orkat satt mig vid datan,men här kommer lite bilder.

   Jag och satan        

Dixie som sprang runt och störde hela tid! 

Av Maria Noord - 27 november 2010 10:10

Men gud jag har ju inte bloggat på hela veckan,sorry men jag har haft fult upp:P

Men NU ska jag börja på riktigt men jag skulle vilja veta vad ni tycker jag ska skriva om,mer om vad jag gör om dagarna då.För nu känns det som jag skriver om samma sak hela tiden.. men kom gjärna med förslag:)

Idag ska jag åka och rida med min syster och kusin,ska bli super mysigt.Sen ikväll ska jag till familjen Ericsson och det ska bli skit roligt att träffa dom för det har jag inte gjort på länge!Men jag lovar att ta lite bilder när jag rider(det kan va ganska många som vill se:p hihi) Men vi ''hörs'' sen.

27 dagar kvar till JUL!

  

Av Maria Noord - 19 november 2010 11:41

Just nu sitter jag i datasalen och håller på med någon SO uppgift,men jag bloggar mer när jag kommer hem:)

Saknar sommaren:/  

  

Av Maria Noord - 18 november 2010 06:52

hej idag ser mitt schema ut så här

Läslust

Fysik

So

Lunch

Idh

Spanska

Slöjd

Om man bara kanske kunde strycka fysiken och spanskan skulle det vara en ännu bätre dag:)

Dagens 

   

Min kamera suger!


Presentation

Mitt namn är Maria Nord och jag bor utanför Nyköping.
Mitt liv kretsar runt skolan,spela fotboll och min hund Knicken.Och jag är 14 år.Jag försöker att blogga mins 3 gånger per dag men vi får se.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards