maarianoord

Alla inlägg under oktober 2010

Av Maria Noord - 31 oktober 2010 15:35

  

Av Maria Noord - 31 oktober 2010 10:15

 ja men nu ska jag börja blogga igen för att det är väldigt tråkigt att inte blogga så...

Idag ska jag nog bara kolla på tv och bara ta det lungt(som jag brukar göra på söndagar) 

Just nu sitter jag och dunkar musik och har lagt in massa bilder på facebook.

Av Maria Noord - 14 oktober 2010 07:11

Eftersom jag inte fick så många frågor under frågestunden,så tar jag en paus från bloggen men vi får se om jag kommer tillbaks! men kika in nån gång ibland! hejdå så länge:)

Av Maria Noord - 10 oktober 2010 18:00

    

(bilden är taggen från google så..)

ifall jag inte får mer än 10 frågor tror jag faktiskt att jag lägger ner bloggen:/ men vi får se. Frågestunden är på tisdag,ni får fråga vad ni vill:)

jag svarar på allt på onsdagen:)

Av Maria Noord - 9 oktober 2010 08:22

Idag ska jag åka och klippa mig,eftersom jag inte gjorde det igår-.- menmen vi kanske åker till norköping så vi får se när ja kommer hem men,adiós

Av Maria Noord - 8 oktober 2010 22:00

Geir Rönning,medverkar i idol 2010 i svergie och är en sångare och låtskrivare. Han har varit professionell artist sedan i början på 1990-talet, deltagit i Eurovision Song Contest och skrivit och framfört de officiella låtarna till VM i friidrott 2005 och EM i damfotboll 2009 Han har även varit med i Rhapsody In Rock tillsammans med Robert Wells.

Det gär fick jag reda på idag,själv tycker jag att det är gjätte dåligt att han får vara med! 

Asså vaför ska dom som redan är kända få vara med i idol? lixom lått dom som aldrig fått ståt i rampljuset visa sig istället.

  

Detta dissar jag verkligen!

Av Maria Noord - 8 oktober 2010 20:39

shoho ÄNTLIGEN helg;) idag va jag på stan med mina små sötnosar,Lina,Alexs och Julia:) köpte ett par högtalare till min data så nu sitter jag och dunkar musik..åå jag blir fett arg för idag skulle jag klippa mig på city frisörerna och så var det min tur men då sa han typ att han bara kunde klippa killar,jag bara okej då sa han att han skulle komma snart,han skulle bara göra något först.. jag fick vänta en HALVTIMME och han kom inte så då drog jag där ifrån   Men när jag komm hem sa mamma att vi kanske skulle åka till norköping så då kan jag ju klippa mig där:) Men nu måste jag fortsätta kolla på idol så Byebye  

Av Maria Noord - 7 oktober 2010 20:38

Asså jag fattar inte att man kan sjunga så bra när man är så liten!:O helt fantastiskt:)

Presentation

Mitt namn är Maria Nord och jag bor utanför Nyköping.
Mitt liv kretsar runt skolan,spela fotboll och min hund Knicken.Och jag är 14 år.Jag försöker att blogga mins 3 gånger per dag men vi får se.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards