maarianoord

Alla inlägg under oktober 2010

Av Maria Noord - 7 oktober 2010 16:17

hemma från skolan nu,och gissa vad jag ska gör idag då,jo plugga-.- nu sitter jag och äter mina undebara chips,mmmm va gott det är:) men jag orkar inte blogga mer så byebye:)


Av Maria Noord - 7 oktober 2010 07:04

Vaknade för en stund sen av att pappi ropa, jag kom knapt upp i sängen jag är så jävla trött... idag blir det skola och jag vet inte vilka lektioner jag har men det får jag vel se:)

Det är här vad jag har på mig idag...

  

orkade inte sätta på mig något finare....

Av Maria Noord - 6 oktober 2010 21:02

kom hem från tränigen för kanske en timme sen och det var en fett chilll träning vi tog det ganska lung.och gissa vad jag gör nu?jo jag pluggar-.-(som vanligt) men sånt är livet..:) Men nu måste jag dra och fortsätta titta på sesongs premieren(stavning) av Grey's Anatomy så jag bloggar i morgon bitti ifall jag inte försover mig:P puss på er.

  

  

verkligen gjätte gammal bild på mitt älskade lag:)

Av Maria Noord - 5 oktober 2010 16:23

   Nu är jag hemma från en långg dag i skolan och nu måste jag typ sitta hela kvällen och plugga-.-

  

  

Av Maria Noord - 4 oktober 2010 21:54

  Jaha dagen består av skolan,fast vi har ganska roliga lektioner idag först hemkunskap typ 2timmar och sen tror jag att vi har SO och sen vet jag inte riktigt(A) HIHIHI, men jag bloggar mer när jag kommer hem:)

byebye  

  

hittade ingen passande bild men den här får väl duga  

Av Maria Noord - 4 oktober 2010 21:51

Kanelbullarnas dag idag:) och jag har precis vart nere och myst med familjen och druckit saft och ätit kanelbullar:)

  

Av Maria Noord - 4 oktober 2010 15:18

Hemma fårn en hyfsat bra dag i skolan,lite tråkig för alexs va ju inte där:( men nu måste jag plugga för jag har träning ikväll :)

Av Maria Noord - 3 oktober 2010 21:09

  

Presentation

Mitt namn är Maria Nord och jag bor utanför Nyköping.
Mitt liv kretsar runt skolan,spela fotboll och min hund Knicken.Och jag är 14 år.Jag försöker att blogga mins 3 gånger per dag men vi får se.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards