maarianoord

Alla inlägg under september 2010

Av Maria Noord - 25 september 2010 08:12

jag får damp.... jag vaknar alltid tidigt när det är helg-.-

som jag skrev igår,idag ska jag på konfirmationsläger(stavning?) och det ska bli skoj,Alexs är ju där iallfall;) nej men det kommer nog bli kul:)


Av Maria Noord - 24 september 2010 22:18

Ja nu sitter jag här oss min granne och är barnvakt åt tre små sötnosar,fast alla har somnat så det är bara jag här-.- men det har varit mysigt vi kollade på alice i underlamdet,jätte bra:)

i helgen ska jag ju på läger så det blir inte så mycket blogga men kanske slänger in nåt i morron!

God natt,dröm söt

  

Av Maria Noord - 23 september 2010 16:23

jaha hemma från änu en dag i skolan,hände väll inget specielt.

imorron ska jag och alla tjejer i min klass till num... men nu ska jag plugga-.-

Av Maria Noord - 22 september 2010 10:47

tjoooooooo just nu sitter jag i skolan,och gör något-.- hihi va hade biologi med typ världens snyggaste lärare.... men nu måste jag dra,hoppas Alexs kommer imorron VI SAKNAR DIG!!!!!!!

Av Maria Noord - 21 september 2010 19:13

Av Maria Noord - 21 september 2010 07:27

Idag är det friluftsdag och vi ska typ ut och springa någonstans i hållet och sen ska vi bowla och jag kommer ju vinna såklart! sen så drar vi till stan och kollar lite,hoppas jag träffar pontus för jag har inte set han på åratal! men vi får se,men nu måste jag dra för jag måste klä på mig så byebye:)


Av Maria Noord - 18 september 2010 09:56

ja som sagt jag har inte bloggat på ganska länge! men jag gör ju det nu! i veckan har det väl inte hänt så mycket,igår va fan den bästa kvällen i hela mitt liv,fyfan va roligt det va! först va jag i skolan,kanske inte så gjätte kul men sen åkte jag och alexs och julia hem till lina och vi red på hennes söta systers häst men jag kommer inte riktigt ihåg vad den hete,men jag tror typ cassie men det va iallafall skit roligt! sen åkte vi till julia och alexs och lina åt dom andra åt sushi men jag vågade inte smaka... sen satt vi kollade på idol och åt ben and jerrys:D sen satt vi typ noch skarattade hela kvällen men amanda och julias mamma...

  

Bilden har inget med texten och göra,som ni kanske märker!:P

  

jag och knicken<3

Presentation

Mitt namn är Maria Nord och jag bor utanför Nyköping.
Mitt liv kretsar runt skolan,spela fotboll och min hund Knicken.Och jag är 14 år.Jag försöker att blogga mins 3 gånger per dag men vi får se.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards