maarianoord

Alla inlägg under juni 2010

Av Maria Noord - 6 juni 2010 18:36

Jaha då var man hemma från ULLARED och det var skojs hanlade en massa men jag skriver lite mer i morron för jag orkar inte skriva nu.... 

   

Av Maria Noord - 4 juni 2010 15:32

Jaha idag har jag varit och jobbat på lundbergs och det var vell roligt men det blev lite jobbigt i slutet.När jag kom hem åkte jag mamma och danne till världens godaste pizzeria!(stigtomtaspizzeria) men sen gick jag till min granne marcus och bråkade lite och vi spelade fotoll det var skojs:) skriver lite mer i kväll ifall jag har tid;)


PLUS om 1månad och en dag fyller jag år och i morron åker jag till ullared så jag kommer nog inte skrivai morogon för jag vet inte ifall vi tar med datorn men vi får se, skriver på söndag när jag kommer hem;)


Kram

Maria:)

Av Maria Noord - 3 juni 2010 20:33

Sitting here, on this lonely dock
Watch the rain play on the ocean top
All the things I feel I need to say
I can't explain in any other way

I need to be bold
Need to jump in the cold water
Need to grow older with a girl like you
Finally see you are naturally
The one to make it so easy
When you show me the truth
Yeah, I'd rather be with you
Say you want the same thing too

Now here's the sun, come to dry the rain
Warm my shoulders and relieve my pain
You're the one thing that I'm missing here
With you beside me I no longer fear

I need to be bold
Need to jump in the cold water
Need to grow older with a girl like you
Finally see you are naturally
The one to make it so easy
When you show me the truth
Yeah, I'd rather be with you
Say you want the same thing too

I could have saved so much time for us
Had I seen the way to get to where I am today
You waited on me for so long
So now, listen to me say:

I need to be bold
Need to jump in the cold water
Need to grow older with a girl like you
Finally see you are naturally
The one to make it so easy
When you show me the truth
Yeah, I'd rather be with you
Say you want the same thing too
Say you feel the way I do

Av Maria Noord - 3 juni 2010 20:05

Titta in han med blå byxorna   

Av Maria Noord - 3 juni 2010 19:19

    

                                 Svart tröja från H&M

                                 Byxor från Gina Tricot

                                 Linne från Gina Tricot

Av Maria Noord - 3 juni 2010 19:01

Idag har jag varit i skolan och vi va och kollade på någon musikal om jesus! ja den va vell ganska bra. en gick vi och år på donken, och det var gjätte gott.

 eee sen åkte vi tillbaks till skolan och hade några lektioner......

ja sen var det vell inte så mycket mer. Imorgon är jag ledig eller vi har opertaion dagsverket och då ska jag jobba på lundbergs med Ebbis.

(hihi jag fyller år om 1månad och 2dagar:P ch om två dagar åker jag till ullared):P

  

Av Maria Noord - 3 juni 2010 16:59

Jaha då kommer lite bilder från mormors födelsedag   

       

Mina små söta kusiner  

 

       

  Hihi;)

Av Maria Noord - 2 juni 2010 15:39

:) Förlåt att bloggen ser lite ut som den gör men

jag håller på fixa en ny header och den är snart klar.

  

Presentation

Mitt namn är Maria Nord och jag bor utanför Nyköping.
Mitt liv kretsar runt skolan,spela fotboll och min hund Knicken.Och jag är 14 år.Jag försöker att blogga mins 3 gånger per dag men vi får se.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards